top of page
Zoeken
  • Marit Jager

Hard werken bij de Strontweek in Workum


In de herfstvakantie ben ik ontzettend druk geweest met gebakjes verkopen in Friesland om geld in te zamelen voor School at Sea! 


De week van tevoren heb ik super veel brownies, carrot cake en notenkoek gebakken, en deze heerlijke baksels verkocht bij het kroegschip van @pregozeilzwerven en bij de start van de Strontrace en Beurtveer. Daar kwamen heel veel bezoekers op af en het was erg gezellig op het schip.


Uiteindelijk heb ik met hard werken maar liefst €850 opgehaald! Dit helpt mij weer met mijn reis waarmaken. Ik heb super leuke mensen ontmoet en ze vonden het gebak ook heerlijk.


Dankzij jullie hulp kan ik weer een stapje dichter bij mijn droomreis komen. Elk verkocht gebakje is weer een zeemijl verder!


Super erg bedankt! 🙌💙




136 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page