top of page
Zoeken
  • Marit Jager

Sponsoren

Bijgewerkt op: 22 apr.


Ik ben nu al meer dan een jaar bezig met het verdienen van geld voor School at Sea. Ik heb hier super veel zelf gedaan, maar ook hulp gekregen van sponsoren. Soms is het vinden van sponsoren best moeilijk. Je moet namelijk eerst contact opnemen via een mail of bellen. Het gebeurt heel vaak dat deze bedrijven je mailtje niet eens zien. Dan stuur ik meestal nog een mailtje of reminder. Toch komt het nog steeds voor dat ik niks terug hoor. Dit is natuurlijk begrijpelijk, maar toch altijd moeilijk.


Ik ben altijd blij met sponsoren, want dit is eigenlijk mijn grootste verdienmodel. Sponsoring hoeft niet altijd met geld te zijn. Soms zie je dat bedrijven ook pas net beginnen en nog niet kunnen sponsoren of dat het sponsorgeld al op is. Daarom kunnen bedrijven mij ook helpen via een post te plaatsen op hun sociale media of mij juist helpen met andere contacten zoeken. Het schenken van producten hoort ook bij sponsoring, ik kan daar bijvoorbeeld een actie mee doen. 


Ik heb al een aantal sponsoren en die wil ik in dit blogje even in het zonnetje zetten. Ik wil hier graag: Walbanen, Prego, De Pastafabriek, Ook Pedagogisch, Insight real estate, Maritime sister en de Bijles groep allemaal . Ik hoop dat er nog veel meer sponsoren bij dit lijstje komen en ik ben natuurlijk al super blij met al deze bedrijven die mijn droom waar willen maken. Ik wil deze bedrijven super erg bedanken voor alles wat ze voor me gedaan hebben! ☀️⛵😊





10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page